"We rekenden een dagje op de expertise en de kunsten van De Verenigingscoach om aan en van elkaar feedback te geven en te krijgen."

De Vlaamse Scholierenkoepel vzw of kortweg VSK is een vereniging voor een door scholieren. VSK is de koepel van alle leerlingenraden in Vlaanderen en versterkt leerlingenparticipatie op school. VSK geeft opleidingen, workshops en bijscholingen aan leerlingen en leerkrachten.

"Een fijne en open feedbackcultuur binnen het personeelsteam van de Vlaamse Scholierenkoepel, dat dragen wij hoog in het vaandel. Maar daar moet je natuurlijk ook hard aan werken. We rekenden een dagje op de expertise en de kunsten van Iris om aan en van elkaar feedback te geven en te krijgen. Zonder het VSK-team vooraf persoonlijk te kennen, wist ze vrij snel écht contact te maken, de angel er uit te trekken en ons een spiegel voor te houden. Iris heeft een fijne en aangename stijl. Op een zeer intermenselijke manier, met een vleugje humor en een glimlach krijgt ze een groep precies waar ze 'm hebben wil. Iris is ontzettend alert in het spotten van cultuurtjes, gewoontes en onzichtbare spanningen. Na twee plezante dagdelen heerste er een nieuwe energie in ons team. Tevreden mensen hier!"

Nieke Nouwen, Coördinator

www.scholierenkoepel.be