De Verenigingscoach ondersteunde Graffiti vzw bij hun zoektocht naar vernieuwde identiteit, de drijfveren van de organisatie en hoe dit kan doorstralen naar de gehele werking.

Graffiti vzw is een jeugdwerkorganisatie gebeten door creatief communiceren. Gebeten? Ja, zowel het team als de vrijwilligers zijn er meer dan ooit van overtuigd dat als je communiceert, je deel uitmaakt van de samenleving. Communiceren stelt je in staat je mening kenbaar te maken en te achterhalen wat er bij anderen leeft.

"Iris bracht ons team en beleidsvrijwilligers al een aantal keer in de perfecte mindset om beslissingen te nemen over de uitdagingen van onze organisatie. Met de juiste vragen, haar ruime ervaring en scherpe, maar juiste conclusies schudt ze je wakker en zorgt ze voor net dat ietsje meer."

Peter Bosschaert, coördinator van Graffiti vzw

www.graffitivzw.be